måndag 3 oktober 2011

Jungfrukalendern


1. Namn:
Charlotta "Challe" Gustafsson
2. Ålder:
20år
3. Medicin/tandläkare/vetmed? Varför?
Medicin, coolare än tandläkare 
4. singel/upptagen/sambo/gift/komplicerat etc?
Upptagen
5. Ev. tidigare karriär, studieplats?
Har tidigare inlett studier i kemi och fysik på Uni med framgång - en kurs avlagd o
resten avbrutna

6. Greys anatomy, House, eller sairaala?
House!
7. Favorit organ? Motivera!
Njurar, vet inte riktigt varför..
8. Unicafé eller ravioli?
Unicafè
9. Drömroll i thoracalt spex? Motivera
Stenen i hörnet, brist på skådespelar talang.
10. Fri hälsning till läsare!
Hej på er! De flesta känner mig säkert bäst som "Challe". Nu när jag skriver detta
har jag tillbringat ett till veckoslut i bibban (samt hjälpt mina håpplösa Hankeit-bröder
komma igenom gymnasiematematik - lost case), ifall ni undrar var jag är så hittar ni mig stressläsandes i Terkko. See you there!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar