onsdag 19 oktober 2011



1. Namn 
Hanna Wilkman
2. Ålder
20 år
3. Medicin/tandläkare/vetmed. Varför?
Medicin - jag ser knappt skillnad på en häst och en ko... Närmaste kontakten till djurvärlden är väl ekorren på säkert avstånd utanför mitt dubbla fönster. Å ja älskar chokoo helt för mycke för att bry mej om mina  stackars tänder!! (eller någon annans för den delen) :)
5. singel/upptagen/sambo/gift/komplicerat etc?
Sinkkuuu!
6. Ev. tidigare karriär, studieplats?
exhankeit me JÄTTESTORT X. Man lär sig av sina misstag.
7. Greys anatomy, House, eller sairaala?
GREY, obviously. När ja blir stor ska ja bli Grey!
8. Favorit organ? Motivera!
Hmm... paha! Känner mig än alltför ung o ny å ovetande för att kunna ta ställning till denna fråga, jag återkommer!
9. Unicafé eller ravioli?
Lunchkaffe e väl billigare på Unicafé så de blir väl Unicafé? :)
10. Drömroll i thoracalt spex? Motivera
För allas bästa är det väl bäst att jag håller mej i publiken? Men har en litenliten (hemlig) dröm att en vacker dag erövra scenen!?
11. Fri hälsning till läsare!
Är helt otrOOOlit ivrig på att möjligtvis hoppeligen snarligen få joina er hjärtliga förening <3 syns på klubben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar