måndag 10 oktober 2011




1. Namn
Ulrika Sundén
2. Ålder
33-ish
3. Medicin/tandläkare/vetmed. Varför?
Tandläkare. Medicin för att jag vill jobba med människor, odontologi för att jag vill se konkreta resultat i mitt arbete. Dessutom låter det som en rolig gren av medicin med
mycket hantverk, spännande instrument och material...
4. singel/upptagen/sambo/gift/komplicerat etc?
Gift och okomplicerad.
5. Ev. tidigare karriär, studieplats?
Blev ekon.mag. 2004 och har sen dess jobbat på bl.a. Finansinspektionen och KPMG samt producerat och skött om tre små parvlar.
6. Greys anatomy, House, eller sairaala?
Eftersom jag är så gammal måste jag svara ER.
7. Favorit organ? Motivera!
Placentan, den är lite äcklig men fascinerande!
8. Unicafé eller ravioli?
Ravioli.
9. Drömroll i thoracalt spex? Motivera
Spågumma, känns naturligt.
10. Fri hälsning till läsare!
Ha en härlig höst allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar